Sjuk..

Ringde och sjukanmälde mig i morse, måndag och tisdag. Får se om jag orkar jobba onsdag.
Hade feber igår, Jens hade ett utomordenligt test, la handen på pannan och fråga om vi skulle koka några ägg. Så i morse kände jag mig inte alls pigg, hade nog fortfarande feber och somnade snart på soffan. Vaknade först vid 11.30 och åt lite och klädde på mig i massor innan jag släppte ut hundarna lite snabbt på gården. Det är kallt idag igen. Var väl -18 ungefär och har snöat idag igen, tack och lov inte lika mycket som alla andra dagar. Överlät snöskottningen åt Jens som inte kunde vara ute och anstränga sig så mycket när det är kallt ute pga astman. Har nu en fin snöhög mitt på gården eftersom ingen av oss har orken att få bort den, tur att vi inte behöver ut med bilen i närmsta taget. Så när jag känner mig piggare eller när det blir varmare så ska det skottas.
Nu är det -20 grader ute och alldeles stjärnklart. Synd att man ligger inne med en supertät näsa och frossa.
Ska klä mig igen och släppa ut hundarna innan jag myser ner mig under täcket och fortsätter att läsa min "braiga" bok. Brisingr heter den och är skriven av Christopher Paolini, han har även skrivit: Eragon och fortsättningen på den: Den äldste.
Detta är tredje boken i serien och det är böcker som passar mig perfekt. Drakar och magi! Kan det bli bättre?!
Men läs häldre boken Eragon än se filmen, ett litet tips. Och har ni läst boken, se för guds skull inte filmen!! Jag blev enbart irriterad.

Kommentarer
Postat av: AnnaLiten

haha jadu, man lägger helt enkelt en macka på datorn som har stått i gång i flera år.. så blir mackan tillslut upptinad.. :)

2009-02-09 @ 20:47:48
URL: http://annaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback