Inlines

Börjar väl först med gårdagen.
Var väl till en början som en vanlig dag förutom att det var så fruktansvärt varmt! Tur att man fick vara inne och arbeta, inte vara ute i solen och bränna sig som man troligtvis skulle ha gjort om man varit ledig. 
Efter arbetsdagen var över bestämde jag mig för att fara ut en sväng på mina inlines, hur duktigt det än låter så kan man ju överväga hur smart det egentligen var. Men jag överlevde!  
Fröken hurtbulle/Alien. Observera demonkatten som sitter vid fönstret i bakgrunden. 
 
Pappa och hans sambo kom förbi och skulle gratta mig och bjuda på pizza. Supergott som vanligt och jag åt upp HELA pizzan, har jag inte orkat göra på flera år!
 
Syrran och syskonbarnen kom också förbi och vi blåste såpbubblor, rockade rockring och blåste ballonger.
Blev ett litet mindre barnkalas. Rockade i GuitarrHero också!
 
Senare gick vi över till syrran där jag hoppade tillsammans med barnen i deras studsmatta så jag blev alldeles mör i benen. Men vi hade väldigt roligt!
Kunde inte sova då jag kom hem och hade fortfarande energi kvar efter midnatt så det resulterade i ännu en inlinestur. Den här gången gick det mycket bättre, bara 10 grader varmt och det var mycket lättare att åka. Tur att jag inte började allt för tidigt idag.
 
Så idag då: Jobbat kväll och har relativt nyslutat. Ska spendera kvällen med en skål popcorn, röda polly, coca cola och Indiana Jones. Har till sällskap min söta lilla katt och en nagelfil med polering.
Så innan filmen är slut ska mina naglar blänka så det står härliga till, lacklöst och luktfritt. Då är det som bäst!
 
Så nu återstår bara 8 oarbetade timmar kvar av veckans 45 arbetstimmar, sen är man ledig i 2 dagar.
Skönt att jag inte börjar så tidigt i morgon och inte har några "måsten" jag ska göra innan jag ska på jobbet. Detta innebär: Sovmorgon! Lovley ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback