Skepp ohoj!

Inte för att rubriken har något med inläggets innehåll att göra, men jag ville verkligen skriva det!
 
Vilodagen resulterade i: 3 timmars promenad varav sista 2 timmarna så vandrade jag genom ris, buskar och myrmark. Fråga mig inte varför men det framstod som en god idé vid tillfället. 
Det blåste så kallt så det gick inte sitta stilla idag, men ute ville jag absolut vara.
Får väl skylla mig själv, men har fina rivmärken på smalbanen nu. Svider som rackarn! Så ska du gå i skogen eller dyligt, använd långbyxor! Det här är nåt jag lär mig varje år, efter jag rivit upp mig. 
 
Ätit middag, somnade en liten stund på soffan och sitter nu och äter på min sista godisklubba. 
Får se vad kvällen har att erbjuda, förhoppningsvis så kan jag hålla mig vaken ett par timmar till. Vill inte vakna före kl 6 i morgon också, är nämligen ledig ända fram till på måndag. Visst kan jag få sova ut lite då?
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Haha "vilodag" ;P Du är inte klok!

2013-05-24 @ 13:26:22
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback