Snabba ryck del 2.

Fick mitt andra brev idag med resterande spiral, plugg och O-ringar till öronen. Nu har jag så jag klarar mig ett tag framöver! Whoop, whoop!
 
Varit på gymmet idag efter jobbet och tränat överkroppen lite, orkade inte massor men alla bäckar små som sagt. Åkte inlines fram och tillbaka till gymmet, fick jag träna benen lite utan att anstränga fotlederna. Toppen! Satt stilla hela gårkvällen och jösses så sakta tiden gick! Måste få röra på mig!
Det har varit kanonväder idag! Är fortfarande varmt ute och solen skiner som om den aldrig har tänkt försvinna, inte ett moln i sikte! 
Hoppas att govärmen stannar även i morgon, det är min enda lediga dag den här veckan. 
 
Träffade Ida och hennes mamma efter gymmandet, dom var ute på en promenad. Vi stannade av på fiket efter att promenerandet var färdig och där tog vi oss varsinn glass. Så ljuvligt gott och välförtjänat! 3 kulor glass och jag åt upp alltihopa!
Tog med hunden till badstranden och lät han springa av sig i vattnet. Där blev jag även biten av mygg! Nu är friden slut, snart kommer jag bli tömd på blod igen. Suck, pust och stön..
 
Tror inte ens jag behöver nämna dramatiken som hänt här i Norsjö under dagen, men hu så hemskt. Tur att allt gick bra och det gick över fort!
För dem som eventuellt har missat det hela så finns länken här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback