Jobbig natt.

Idag har jag jobbat en delad dag, (7-12 +16-21) och jag lovar att enbart därför så kunde jag inte för glatta livet somna i tid. Sista gången jag tittade på klockan var den 03:38 eller något sådant och väckaren skulle ringa vid 5 ungefär.
Mycket trött var jag när jag kom till jobbet och var på vippen att somna när vi hade vårat fika kl 9.
Drack några koppar kaffe så att jag skulle hålla mig vaken tills jag skulle få gå på min rast men otroligt nog så bestämde sig väderguden att det skulle bli åska.
I lite lätt panik traska jag hem för att se om Sacha hade rivit huset men till min förvåning hade hon missat att det hade åskat och hon var väldigt glad att se mig.
La mig på soffan och försökte sova lite i väntan på att Jens skulle komma hem från jobbet. Lyckades väldigt fort och sov till klockan var drygt halv två.
Kom på att vi inte hade någon present till Jens kusin som fyller 8 idag så jag springer upp och rotar i ett föråd och hittar 2 st afficher med drakar på som fick duga tyckte jag.
Väl hemma hos kusinen satt jag bara och tittade på klockan, skulle snart tillbaka till jobbet. Men han blev i alla fall glad över presenterna, men tacksammare barn än i denna familj får man leta efter. Man kan ge dem ett suddgummi och dom blir lika glada ändå.
Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet och hoppas på att man får sova 5-6 timmar, då är man i alla fall en människa dagen efter.
Anmälde mig även till surströmmingsfest med personalen idag så på onsdag ska jag äta gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback