Just typiskt..

Försov mig i morse igen, vaknade kl 7 och hade lite lätt panik. Försökte väcka Jens så att han skulle hjälpa mig med hundarna men insåg att det skulle gå fortare om jag gjorde det själv istället. (Jens är otroligt svårväckt på morgonsidan) Sökte genast reda på en telefon och ringde och sa att jag var på väg.
Som tur var så hamnade jag på en avdelning där de boende ville ha sovmorgon och hade inte alls haft bråttom upp ur sägen. Men som följd av att man försover sig så hinner man aldrig ikapp tycker man. Även om vi hade en väldig bra morgon då ingenting gick fel eller att man blev speciellt stressad.
Men det är vetskapen om att man missat 20 minuter på mogonen som gör att jag hela dagen ligger lite paralellt med alla andra. (Vet inte riktigt hur jag ska förklara det utan att det låter som om jag behöver in på psyket.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback