Tandläkarn..

Hade tid hos tandläkaren idag 08:10 och klampade in glad i hågen eftersom min pappa är så fantastiskt snäll och står för tandläkarräkningen. (Han är en riktig ängel!)
Till min förfäran så får jag veta att jag måste använda mer tandtråd och köpa flourskölj. Jag har början till 10 hål i mina tänder och det lät inte allt för kul enligt mig.
Bestämde mig även för att göra någonting åt den förbenade visdomstand som irriterat mig i ett år nu och så nu ska det ut. Fick en tid senare idag 13:10 tror jag (har lappen i jackfickan så jag får inspektera lite närmare). Därmed så försvinner 1-2 hål med den tanden, inte illa va :)

Ska lägga mig på soffan nu och samla lite kraft så att jag ska orka med resten av dagen, ska äta middag hos mamma senare idag och har aldrig provat bedöva så det kan bli en intressant historia det där..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback