Syskonbarnen

For ut på en promenad med hundarna efter det att jag kommit hem och svände om hos lillasyster på vägen. När jag kom hem till syster ligger deras köksfönster i buskarna och min pappa och barnens pappa D håller på att sätta fast ett nytt.

Lilla A blir jätteglad när jag kommer in och ber genast om att få Sachas koppel, gick senare och hämtade Nornas med.
A ville även prata med Jens i telefon och det såg rätt så gulligt ut när hon sa hej samtidigt som hon vinkade ut i tomma intet. Pussade även telefonen och fick förklara för Jens vad hon gjorde, sen fick han sig även en slängkyss när han kom och hämtade mig eftersom hon är väldigt förkyld och inte skulle pussa på någon i onödan. 

Storasyster A

Lillebror satt i min pappas sambos knä och åt på en banan. Han tänker bara på mat och stirrade väldigt intensivt på en pizza som låg på bordet. Tyvärr har han inte fått sig några tänder än så att låta honom smaka på en pizzabit får nog dröja några månader till.


Lillebror


Jag med Lillebror och storasyster
Jag med lillebror och storasyster vid min mammas stuga nu i somras.

Nu ska jag vänta på att Jens kommer hem från sin spelning med pojkarna, (han spelar bas i ett band) så att vi får äta middag någon gång. Tjuvade mig en pizzabit hos syster så att jag klara mig nog tills han kommer hem :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback