8 saker utmaning

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
1. Miami Inc
2. Prodject Runway
3. Top model (repriser) inte så spännande jag vet men det är roligt att se plåtningarna.
4. Scrubs
5. Two and a half men
6. Vänner
7. Dr 90210
8. Girls of the playboy mansion (Vet aldrig vad Kendra kan hitta på)

8 saker jag gjorde igår:

1. Såg lite film
2. Lade ett halvt pussel
3. Åt lunch
4. Tittade på Tv
5. Hälsade på Jens föräldrar
6. Åt middag
7. Åt 3 mandariner
8. Somnade på soffan

8 saker jag ser fram emot:

1. 1 ½ vecka till på semestern
2. Massa julbak i helgen
3. Att få klä julgranen
4. Att syster ska komma upp till oss snart
5. Hur bra jag kommer att bli på skidor nån gång.
6. När alla julklappar är köpta
7. Lönen efter julhelgen, jobbar alla juldagar, massa OB
8. Att komma ut på hundspåret och gå ett varv med hundarna

8 favoritrestauranger:
Äter inte ute allt för ofta så därför kan jag inte fylla hela listan..
1. Tatung
2. Lilla Amir
3. Dallas
4. Tre kronor
5. Frasses
6. ?
7. ?
8. ?


8 saker på min önskelista:

1. Att den här lågkonjunkturen ska försvinna och byte i regeringen
2. Massa snö så man kan åka skoter
3. Att familj och vänner får vara friska och må bra
4. En massa pengar 
5. Att Jens får fast jobb där han är nu.
6. Någon som följer mig på alla promenader jag tar med hundarna så jag har någon att prata med som pratar tillbaka.
7. Att jag blir seriös med min träning så jag bygger upp en bra grundkondition
8. Att djuren får va friska och må bra.

Utmanar Annaliten, syster, och de som känner vill.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra jobbat!! :D

2008-12-04 @ 17:26:51
URL: http://hannasbonheur.blogspot.com
Postat av: Hea

Tackar :)

2008-12-04 @ 18:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback