Jobb jul och nyår.

Nu vet jag hur jag kommer att jobba julhelgen och den ser inte allt för trevlig ut.
Julafton 12-21
juldagen 7-17
Annandagen 7-17

29/12 15-20
30/12 6-15
31/12 16-21
1/1 -09 7-16.45

Jens får nog fira jul utan mig och det blir lite tid jag hinner träffa storasyster som kommer upp. Trist men jag får hoppas att det blir bättre nästa år så jag inte behöver jobba då också. Blir min 3:dje julafton jag jobbar nu på 3 år.
Inte mycket att göra men då får jag tid att stanna inne med hundarna för att se hur de kommer att reagera på alla raketer. Norna vet vi redan att hon inte tycker om dom men Sacha har vi ingen aning om än. Skulle tänka mig att det är inget som hon är allt för glad att råka ut för. Skotträdd som hon är och rädd för ljus som blinkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback