Liten lista

1. Var hittade du den här listan? Hos sambon på hans bloggsida (orkar inte leta åt den just nu)
2. Var är dina föräldrar födda? Pappa i Bjursele och mamma i Lillholmträsk
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?  Tror inte att jag har installerat nåt på datorn än, det gör sambon
4. Vilken är din favoritrestaurang? Tatung
5. När badade du i en pool senast? 1 vecka sedan i badhuset 
6. Har du varit med i någon skolpjäs? I mellanstadiet hände det nog
7. Hur många barn vill du ha? 2, gärna 3.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Teckno.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nepp
10. Vad har du för TV-kanaler? Viasat allt utom sport
12. Har du busringt någon gång? Jodå har väl hänt
13. Har du fått felparkeringsböter? Nepp
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Det tror jag nog att ja skulle kunna fixa!
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Mallorca
16. Har du en egen trädgård? Jepp
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Simpsons
18. Kan du alla orden i nationalsången? Ja
19. Badkar eller duschkabin? Dusch
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Mumien 3
21. Favoritpizza? La Consola
22. Chips eller popcorn? Popcorn såklart
23. Vilken färg på läppstift använder du? De gånger jag använder det så är den en väldigt diskret färg, annars så är det cerat som gäller.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nä
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jens mamma och Jens, Pizza 
28. Favoritchoklad? Vit choklad
29. När röstade du senast? idag
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Det vet jag inte.?!
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Jo, när vi sprang Norsjörunt i Nian.
32. Är du bra på matlagning? Det hoppas jag i alla fall, har ju utbildning :)
33. Klarar du att tanka själv? Klart att jag kan.
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nejje!
35. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Många ggr. Har det idag med.
37. Vad var det senaste du handlade? Mat och godis
38. Har du kräkts offentligt? Det har jag säkert gjort.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Har redan kärleken så det blir nog pengarna 
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Klart jag gör.
41. Har du ringt något betalnummer? Det kan nog hända att jag gjort, men nåt specifikt kan jag inte komma på.
42. Kan man vara vän med sitt ex? Klart att man kan
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? BB eller nåt sånt. Räknas inte om man gjort praktik där tycker jag.. 
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Massor och det var korpsvart.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Tror inte att jag har nåt.
46. Vad har du i din väska? Min jacka är min väska och där finns det nödvändiga.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Myser med hundarna en stund.
48. Vad är du tacksam för idag? att de närmaste lever och mår bra. Att syster har kommit upp över julen.

Hoppas att det var värt läsningen annars så har du just slösat bort en massa minuter på lilla mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback