Fy vilken dag!

Idag har det inte varit min dag.. Tack vare lagen om all jävlighet så har det mesta inte alls gått som jag har velat. Stressat hela dagen idag eftersom vi gick kort en timme på förmiddagen och just då bestämde sig alla på boendet att nu vill vi ha hjälp, samtidigt! Går jättebra att vara 2 pers på ett hus med långa korridorer och 3 plan och det ringer i varsin ände i huset.
Har sprungit som en tok och lunchrasten varade i 20 minuter. Sen fick jag sitta och passa resten av lunchen för att vi skulle hinna "jobba ikapp" det vi inte hunnit på förmiddagen. Kroppkakorna värmde jag upp för sent så de fick sitta och vänta på maten en liten stund. Tack och lov så verkade dom inte så upprörda för det.
Eftermiddagen fortsatte i samma stil så jag har garanterat gått en mil idag.
Nu har jag ont i mina små fötter och har legat på soffan med fötterna i luften för att sätta så lite tryck på dem som möjligt. Funderat på att göra mig ett fotbad också för att se om det lindrar lite. Tur är ändå att jag nu är ledig i 2 dagar så jag hinner stressa ner och vila fötterna. Lite i alla fall, kom just på att jag lovat syster att ta en promenad med henne imorgon. Men då har jag lite bekvämare skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback