Gymmet

Fick ett sådant sug att göra något idag så jag bestämde mig för att styrketräna lite. Ringde lillasyster och vi bestämde en tid då vi skulle fara dit. Kom hem efter jobbet och fixa middag till jag och Jens. Han skulle jobba ikväll och det var därför jag ville ut och göra något istället för att sitta hemma och uggla.
Syster ringde en haltimme innan vi skulle gå dit och meddelar att hon har feber! Så jag gick dit själv, kunde inte komma på någon som kunde följa med dit på så kort tid. Tränade en timme, mycket ben blev det och rygg och kondition som uppvärmning och avslut. 1-2 andra som var där samtidigt med mig. Lungt och skönt.
Ganska slut slände jag mig i duschen på simhallen och satt i bastun en stund också. Väldigt lite folk man behövde trängas med idag. Annars brukar man få stå i kö för att få komma sig in i duschen, mindre kul.
Kom hem halvblöt och halvtrasslig i håret eftersom jag naturligtvis hade glömt min borste hemma. Tur att jag har så pass halkigt hår att det inte blir ett fågelbo i alla fall.
När jag ändå hade ytterkläderna på mig bestämde jag mig att hundarna skulle få sig en promenad också. Gick den vanliga rundan och gjorde ett depåstopp hos syster för att se hur det gick med köksbygget. Far och hans sambo var också där och hjälpte till.
Fick se en ritning på hur köket skulle bli men det var lite svårt att föreställa sig hur det skulle bli på grund av allt stök som var där. (skyller på både en stökig mor och 2 barn under 2 år). Men skåpen och bänkskivan var snygga i alla fall. (IKEA)
Nu ska jag försöka varva ner innan jag går och lägger mig så att jag får sova i natt. 
3 arbetsdagar kvar innan min absolut första semester ever. JEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback