Halloweenfest

I Lördags så bjöd min syster mig och Jens på en halloweenfest. Fick veta detta omkring två-tiden på dagen och vi var bjudna att komma dit omkring sju så jag hade lite panik om att komma på vad jag skulle klä ut mig till.
Vi åt här hemma och åkte dit efter att jag fixat till mig ordentligt och Jens tagit på sig sin outfit.
Syster och hennes kamrater hade tagit hämtmat till festlokalen och åt där. Thaimat tror jag att det var på menyn denna gång.
Jens fick nöja sig med att jag gjort varma mackor för att det skulle gå lite fortare.
Väl där så fick jag dela en vinflaska med syster och jag fck smaka på en välkomstdrink som bestod av någon likör, blåbärssoppa och grädde. Väldigt god, utom bottenslasket som bestod av det mesta av likören.
Lekar, discodans och trevligt sällskap kan inte bli fel och roligt att se vad dom andra klädde ut sig till.
Såhär vacker var man på Halloween
Såhär såg jag alltså ut under denna lördagkväll

Fick även träffa en helmysig orm som jag gärna hade tagit hem om jag hade fått det. Jens hade ingen emot det, men platsbrist och folk som inte vill hälsa på om man har en orm hemma gör att jag nog får vänta ett tag om jag ska skaffa mig en. Pappa tillhör en av dessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback