Jobbarhelg

I helgen har jag min jobbarhelg så jag kommer att tillbringa min tid där. Delad dag på lördag och en "vanlig" jobbardag på söndag. Känner mig inte så jättepeppad eftersom jag känner mig helt utmattad redan. Har spenderat det mesta av dagen i soffan och försökt att samla lite energi. Tyärr medför det att hundarna inte får den mortion de behöver men jag ska försöka gå en liten promenad med dem efter middagen.
Har även fått veta att jag har 15 dagar semester som jag måste ta ut innan den 15 december, om jag ska hinna få ut alla dem så lär jag inte kunna jobba något. Fast just nu låter det väldigt skönt med semester så att jag får vila upp mig något. Känner mig lite utbränd, om man nu får använda sig av det uttrycket.

Kommentarer
Postat av: AnnaLiten

Haha! Ja men det är ju tur att jag inte är ensam om att ha få läsare av min underbart underhållande blogg.. =)

2008-11-07 @ 16:30:25
URL: http://annaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback