Fågeljakt..

Ja nu har till och med jag varit med på en fågeljakt, på en talgoxe som förirrat sig in i en boendes lägenhet.
Skulle hämta ut en herre till lunchbordet och hör hur har talar om att det är en fågel i lägenheten. Trodde först att han hittade på men mycket riktigt satt det en liten talgoxe på duschstången i badrummet.
Hur i hela friden skulle jag få ut den?
Han sa åt mig att öppna balkongdörren och försöka jaga ut den och efter andra försöket så flög den ut. Stände dörren fort som attan så att den inte skulle flyga tillbaka in igen.

Har även varit på middag hos min far, älgkött och potatisgratäng. Var så gott att jag knappt hann tugga innan jag svalde ner det, tror även att jag var ganska hungrig så det skulle ner fort.
Fick se en film med björnjakt som jag inte tyckte var allt för intressant men det var inte en plåga att se. Hål i väggen och Parlamentet hann vi också se innan vi skulle ut i "boa" för att hämta lite älgkött. Fick med mig en ordentlig påse med både stekar och färs så nu ska det ätas älgkött en tid framåt. MUMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback