Fruktansvärt trött

Har fått sova på sin höjd 1 timme inatt och hade inte sovit så mycket natten före det heller. Resultaten är en vansinnig huvudvärk och väldigt små och trötta ögon. Tur att hundarna är väldigt trötta och snälla dom med. Ligger i varsin soffa och myser.
Har inte kunnat sova ordentligt än idag men förhoppningsvis så kommer jag sova som en klubbad säl inatt. Jens är på disco som "ordningsvakt". Håller koll på ungdomarna så att dom håller sig i skinnet. Kommer inte hem förrän efter midnatt så vi får väl se om han hittar mig på soffan sovandes eller om jag kommer att vara en sur liten hagga som inte orkar med att en knappnål landar på golvet. Jag får hoppas på det första alternativet.
Tror jag ska sätta på en film och har jag tur så kanske jag somnar medand jag ser den :)
Har en tendens att somna ganska fort när jag ser film, hur spännande jag än tycker att den är.
I morgon vid 12 åker vi iväg och ska fixa tatueringar, spännande, spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback