Guitarr Hero

Jens brorson och en kompis kom förbi med en gitarr och frågade om dom fick prova spela. Jamenvisst varför skulle dom inte så det, så vi plugga in kontrollerna i 2 gitarrer och så fick dom spela tills kompisen skulle hem.
Brorsonen stannade kvar och spelade först med Jens och när han skulle iväg en sväng så utmanade jag honom i spelet. Ni kan ju gissa hur det gick :) Jag fick tokspö förutom i sista låten vi körde eftersom jag älskar den låten och framförallt kan den.

Nu så ska jag läsa lite mer i mina böcker om isfolket. Har snart betat av hela serien är på bok 32 av 47 så det börjar närma sig. Måste bara påminna mannen som lånat de sista 7 böckerna om att jag vill ha tillbaka dom så jag kan läsa klart, är ganska skönt att ha hela serien hemma när andan faller på och man vill läsa.

Tandvården ringde också och skulle skicka en remiss tillbaka till Ske-å för att jag ska kunna dra ut den förbenade tanden. Hoppas att det inte kommer att dröja allt för länge eller att det blir en ledig tid lagom innan jul så jag inte kan äta en massa julmat. Skulle ju vara höjden av allt.
Måste skicka in ett papper så att jag får min reseersättning från förra resan. Kom på det nu när jag nu skulle dikta ihop detta. Hoppas bara det inte ska vara inlämnat i en viss tid annars så får jag väl stå mitt kast och försöka vara snabbare nästa gång jag ska skicka in det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback