Resultatet blev...

En drake på vänster ankel. Mycket nöjd med resultatet men kommer till min grämelse inte ihåg att det skulle göra så ont som det gjorde.
Passade även på att fylla i min gamla tatuering som jag har på min skuldra men den har jag inget kort att visa. (Är lite svårt att ta kort på sig själv när den sitter där...)
Den förra draken/ålen fick tillbaka sitt öga och fick även en snyggare svans, ser inte alls lite "blurrig" ut.
Mycket nöjd över hela taget och tog inte alls lång tid att göra.
Blev fruktansvärt imponerad av tatueringen som en kompis gjorde. (sitt husdjur på vänster skuldra) Syns så väl att det är hennes hund och inte bara rasten.

Tatuerarens hemsida heter så mycket som.. moosetattoo.se

Och här är bilden som jag har lovat..


Kommentarer
Postat av: Jessica

coolt

2008-10-10 @ 12:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback