Titta det snöar..

Idag har den första snön för i vinter (känns inte rätt att säga iår eftersom det var snö ända fram till våren) kommit och ligger på backen. Men självklart när jag ska ta kort av snön så finns det inget batteri kvar i min kamera. Hade inga extra hemma så det är bara att ladda dessa och hoppas att snön ligger kvar så pass länge att jag hinner ta ett kort eller två.
Mamma hade samma dilemma att det var slut batteri i kameran, (det var hon som ringde och sa att jag skulle titta ut genom fönstret) men det kommer mer snö :)
Den första brukar ändå inte ligga kvar så länge, det är fortfarande för varmt ute för att den ska kunna stanna.

Nu sitter jag och väntar på att min skjuts ska komma och hämta mig så att vi kan åka iväg och tatuera oss, yay.
Hinner dock se en film före eftersom dom inte skulle dyka upp förän vid 12.
Mer om tatueringen ska ni få veta sen, spänningen stiger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback