Äntligen "helg"

Nu ska jag få vara ledig från jobbet i 2 dagar och ska började min "ledighet" med att vara med på djupvattengympa med min mor och lillasyster. Man tycker inte att vattengympa ska vara speciellt jobbigt men det tar på!
Mina magmuskler har jobbat som aldrig förr eftersom man måste kämpa på ganska mycket med att hålla sig upprätt och inte se ut som en ostkrok när man gör alla övningar.

Imorgon ska jag följa med syster ,och hennes små, på babysim. Så jag kommer att vara så ren så :)
Men nu ska min bästa kusin komma hit och vara lite social med oss. Kanske spela lite Nintendo Wii, beror på hur mycket vi orkar.  

Skriver nog ner några fler rader imorgon när jag har lite mera tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback