Dagens äventyr

kanske inte var världens häftigaste men dock ändå ett avbrott som räckte för att kunna räknas som ett äventyr, beror väl mycket på vad för krav man har :)

Var och lämnade en present till Jens syster i Ulriksdal och satt och fikade i godan ro. Mycket skratt och skoj hade vi innan vi bestämde oss för att det var dax att bege sig vidare till min mor och syster som vi ändå passerar på vägen hem.
När vi väl kommer ut till bilen har batteriet dött, inga startkablar hade vi och batteriet som vi fick låna fick inte heller igång bilen.
Jakten på starkablar började hemma hos mamma och någon snäll granne till henne lånade ut ett par till oss. Jens och J körde tillbaka till Ulriks och jag stannade hos mamma eftersom jag antagligen bara skulle vara ivägen om jag följde med tillbaka till bilen. Tyvärr verkade det inte fungera med startkablarna eftersom Jens pappa hämtade upp mig och körde hem oss. Så i morgon innan vi åker iväg till släktträffen ska vi köra förbi och se om vi får igång bilen igen. Så vi får välse om den är lite mer medgörlig imorgon.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback