Kräftkalas :)

Imorrn ska jag käka kräftor, så det så! Men jag måste masa mig ut till affärn och köpa lite tillbehör först. Känns inte allt för kul eftersom näsan rinner som en hel kran och huvet känns lite tungt.
Men imorgon hoppas jag att det ska kännas lite bättre och ska försöka kurera mig så gott det går. Har i alla fall sluppit att ha feber och det är ju en bedrift bara det :)
Jens kan tyvärr inte följa med eftersom han ska spela i kyrkan (hör och häpna!) och det sent på kvällen. Lite synd att dom inte fick spela lite tidigare under dagen men då jobbar han i och för sig.
Ja, men jag hoppas att det inte blir lite häftigt som förra gången, med smådjävlar och allt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaaa! Idag är det party! :D

2008-09-13 @ 09:05:39
URL: http://hannasbonheur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback