Sjuk..

Idag är jag faktiskt sjuk, feber och ingen röst kvar. Om jag var kille skulle man tro att jag återkommit till målbrottet.
Har idag legat på soffan och försökt att göra ingenting, har faktiskt lyckats ganska bra med det. Annars brukar man alltid hitta något man måste göra eller saker som skulle vara bra att göra när man är hemma.
Vaknade när Jens kom hem från jobbet och fixa lite middag. Fryst korvgrya som jag hitta i frysen och mos till Jens och fiskbullar till mig. Enkelt och gott.

Syster ringde och berättade att hon kommer hem från Uppsala i morgon 8:45 så jag ska hämta henne från tågstationen. Hon är också förkyld, mamma har feber och även lillasyster och systerdottern.
Hoppas bara att man slipper ha feber till helgen så att man kan vara med på den årliga släktträff som vi ska ha. Vill inte missa brännbollen. Aktar mig däremot för att föröka spela fotboll för sist jag provade klev jag på bollen och fick hoppa på kryckor i 1 vecka. Inte riktigt min sport det där.
Nu väntar jag på att Heroes ska börja så att man efter det får gå isäng på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback