Syster hemma i Norrland igen :)

Idag for jag och hämtade henne vid tågstationen och åkte hem til mig där min andra syster hade tagit sig in i huset och pillade på datorn när vi kom innanför dörren. Hon hade med sig Lillebror så att storasyster blev genast upptagen med honom :)
Fikade lite och spelade Guitarr Hero medans vi väntade på att lillasyster skulle äta upp sitt skrovmål som hon blev tvungen att köpa eftersom hon blev så hungrig.
Gick en vända på samhället och hamnade tillslut hemma hos lillasyster. Vi hade hämtat systerdotter A på dagis och vi åt ännu lite mera mat.
Tyvärr blev jag tvungen att fara och jobba så jag hann inte vara med på deras middag som de skulle ha, systrarna och mamma.
Men imorgon kommer hon hem till mig så att jag hinner umgås lite mer med henne.
Det är allt för lång till Uppsala har jag kommit på, man hinner inte träffas så mycket som man önskade att man kunde.


På Lördag är det släktträff så det blir spännande vilket lag som vinner brännbollen i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback