Raspeballer

Nu ska jag snart dra ner till mamma i hennes nya hus. Moster skulle också dit så nu ska vi göra palt och äta det till middag. Jens är på kurs så han missar detta.
Hade tänkt ta med mig dessa paltar som blir över (och det lär bli många) till fjällen om ingen annan har tänkt samma tanke som jag. Skulle inte bli förvånad över det heller..
Annars så blir det makaronipuddig som jag tar med mig. Får höra med resen som ska med vad dom tycker och tänker om detta.

Vi ska alltså dra till Rebnes 1 hel vecka, tog ut semester för dom dagar jag skulle ha jobbat. Sammanlagt så blir jag ledig 11 dagar! helt fantastiskt. Hundarna ska såklart följa med, det blir premiär för Sacha att följa med på en fjälltur med oss (vet inte om hon fått vara med förr med sina förra ägare). Förhoppningsvis så kommer hon tycka att det är trevligt.. Skidorna ska också med och selarna till hundarna så förhoppningsvis så ska vi ut och åka med hundarna. Beror på hur det ser ut där men jag tror nog att man ska testa ändå.

Skoter!! Oj vad jag längtar tills man får åka lite skoter!

Nu har jag bara lite småtjafs kvar att packa sen så ska jag städa huset lite så det blir trevligt att komma hem. Syrran och mamma har den stora äran att agera kattvakt till Riva. Håller på att tvättar bort det mesta möjliga så man slipper det direkt man kommer hem.

På fredag så sticker vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback