Sista rycket

Nu har jag städat och tvättat bort det jag kan här hemma, kattmat och kattsand är fixat så det inte ska bli slut medans vi är borta. Hundmat är köpt så det inte ska bli slut.
Snart ska jag pallra mig iväg till affären och panta några burkar och köpa ingridienserna till en makaronipudding. Hinner jag ska jag ut med hundarna en sväng eller lägga mig framför tv:n en stund. Beror nog på hur mycket ork jag har kvar.
H hade kollat vädret och det ser väl lovande ut på lördag, sen kan man ju hoppas att det inte stämmer och solen tittar fram fler ggr under helgen.
Tar med mig monopol i vanlig ordning och en kortlek så vi har något att göra om vi måste sitta inne någon dag. Blir jumbokortleken som jag hittade på dollar sist.
Ska bara invänta Jens, kommer snart hem på lunch, sen så drar jag till affärn. Längtar iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback