Uppdatering..

Jahapp, efter en skön vecka i Rebnes kommer man hem tröttare och sjukare än innan man for. Men det var det klart värt för att jag har fått åka en hel del skoter och sluppit vardagsstressen här hemma. Mest synd var det nog om lilla O som hade både feber, hosta och problem med öronen. Men hon såg ändå ut att vara på glatt humör och busade väldigt mycket med alla som följde med. Har varit väldigt slut i veckan eftersom jag inte alls är van att ha en liten omkring mig nästan hela tiden. Hoppas att hon är lite piggare nu.

Jens, B och J skulle ut och fiska idag, men jag stannade hemma eftersom jag är rätt så förkyld och låter som om nån har kört ner en rasp i halsen på mig. När jag vaknade igår så kunde jag inte ens säga hela ord utan fick bara fram några stavelser, höll mig ganska tyst under den dagen.
Lillasyster kommer hit snart och ska bli klippt. Ville bara fixa till topparna så det kommer nog att gå ganska så fort. Känner själv att jag skulle behöva en klippning. Håller på att ha förskräckligt nött hår, 70% av mina hårtoppar är kluvna. Men det hör väl till när man har lite längre hår.

Nu ska jag gå ut med hundarna en liten sväng, ta en leksak och kasta i djupsnön, då kanske den värsta överskottsenergin försvinner, dom har också haft semester i 1 vecka och inte mortionerat allt för flitigt (nästan inget) så det är nog behövligt.

Kommentarer
Postat av: AnnaLiten

Japp! Jag åker den 23 spril och stannar 6 månader! :)

Helt sjukt!

Jag kommer jobba på ett svenskt kundservice jobb där nere.

Jadu, hur jag ska överleva ännu längre bort från dig är ett mysterium! Men jag får försöka överleva ändå, mail kontakt kan vi alltid ha! och bloggen kommer ju alltid finnas kvar! :)

2009-04-11 @ 15:43:14
URL: http://annaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback