Köksbord

Idag ska jag hämta mitt köksbord som jag inhandlat på Knut'n, blir spännande att se om jag rymmer det i bilen. Ska bara vänta på att bilen tinar upp lite först eftersom vädergudarna bestämt sig för att "nu jäsiken ska vi bevisa att det är vinter" och därmed gör att det är - 24 grader kallt ute. Tack och lov så snöar det i alla fall inte.
Packar för övrigt en massa i kartonger vilket gör att dom tagit slut, ska ta en sväng förbi jobbet och hämta några kartonger där. Sen så måste jag inhandla tejp! Skönt att få bort några lösa saker så inte man ska packa allt på en gång och får panik den dagen man ska flytta!
Mat kanske också vore en bra grej att köpa, ska se vad som finns i frysen först.

Sen har jag kommit på 3 saker jag ska lova mig själv:
Teckna mer (haft ett uppehåll nu på några år så tekniken är väl inte den bästa längre) Har för övrigt halvlovat en vän att jag ska göra det, dessutom är det superkul och förhoppningsvis kan man bli glad över resultaten också :)
Mortionera mer så jag automatiskt uppfyller mitt tredje löfte om att äta mer och bättre mat. Nu jäklar ska jag inte se ut som en anorektiker längre!
Dessutom blir nog hundarna glada om dom får komma sig ut på några fler promenader per vecka. Men detta ska jag ta iut med när jag har landat lite mera.

Förutom maten då, den kan åtgärdas på en gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback