Isfolket

Jepp, läste ut min "braiga" bok av Paolini och fick veta att triologin som det var tänkt från början har blivit 4 böcker istället. Han håller på för fullt att skriva den nu och det tar ett tag innan den kommer ut på svenska så nu ska jag spendera 1-2 år i väntan på nästa bok. Hoppas att den är minst lika bra som dom andra. Har läst 2003 sidor hittils så 700-800 sidor till kan inte skada. (visst hoppar intressesmurfen av lycka nu va?)

Eftersom jag varit sjuk nu hela veckan och legat mer eller mindre pall i soffan har jag broderat lite på min julklapp jag fick av Jens föräldrar (tack den har hjälpt mycket i mitt tidsfördriv), har väl hunnit hälften ungefär nu skulle jag tro. Det kan bli för mycket tv-tittande, även om jag inte trodde det om mig själv, och man blir less på att se halvtaskiga filmer som visas just för den stunden. En och en annan filmpärla har jag väl hittat men man blir less ändå.
Så jag har äntligen tagit itu med att läsa klart Isfolket för den tredje gången, har 6 böcker kvar nu + några i början som jag hoppade över av nån underlig anledning som jag inte vet om själv ens. Läste en halv bok igår och resten idag + 5 kapitel i följande bok. Oj, vad jag älskar dom böckerna, det räntar så fort :)

Imorgon ska jag ut på en promenad hade jag tänkt mig om det inte är allt för kallt, men är det inte 2-siffrigt ute så är det bara att klä sig och promenera. Tror att hundarna skulle uppskatta det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback