Knäckande.

Som Jens berättat på sin blogg så har jag lyckats knäcka en av mina stavar, gjorde det under min fantastiska vurpa men upptäckte det inte förrän efter någon dag. Så det var bara att knalla och köpa ett par nya. Som tur var så fanns det flera i min längd som inte kostade/sved allt för mycket. Kännde även dagen efter vurpan att jag hade sträckt nacken så jag fick gå med nackspärr några dagar. Men inga brutna ben :)

Har även fått en elak förkylning som inte vill ge sig. Har legat i 2 dagar med en tät näsa och en rethosta som inte någon hostmedicin i världen skulle kunna bota. Den vi har här hemma funkar i 10 minuter på sin höjd.
Sen så har inte förkylningen blivit bättre för att man varit ute och skottat p g a all denna snö som behagar att komma fast det är så förbajjat kallt. Har inte varit varmare än -17 på 3 dagar och det skulle visst hålla i sig i 2 dagar till enligt vädret. Fast det skulle då i alla fall sluta snöa innan måndag så det är nog bara en dag kvar av snöandet som vi nu har.

Ska även på kalas imorrn hos systersonen som fyller 1 år. Fast han fyller inte förrän på måndag men vad spelar en dag hit eller dit för roll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback