Mortion

Nu har jag mortionerat en massa. Inte så intensiv träning men ändå.
I söndas åkte jag och Jens skidor i 5-7 cm lössnö och det hade drevat ganska mycket på vissa ställen. Var väldigt jobbigt att ta sig varvet runt. Sen så hade jag jobbat 10 timmar den dagen så jag var nog ganska slut i kroppen redan innan vi for ut och åkte. Jobbarhelgen var slut och hade en riktigt skön tur i måndags 7-12, väldigt fint väder och inte alls kallt. Kom hem och bestämde mig att gå med hundarna. (Nu blev det med sele och linor.) Var ute och gick på skoterspåret i 1½ timme, somnade därefter på soffan ett tag.
Idag har jag åkt 4 km skidor, tog 25 min. (Det är långt kvar till Callas fart, hehe) Tog därefter hundarna på en promenad i en timme ungefär. Har varit med om de flesta väder idag, det har varit sol, mulet och sen toksnöa det i 15 minuter innan det blev sol igen. Rena rama aprilvädret.

Imorgon blir det vila eftersom vi ska till veterinären med hundarna, Norna ska vaccineras och Sacha ska underskökas så vi kan försäkra henne. Stackarn har varit oförsäkrad ett tag nu, som tur är så har hon inte råkat ut för några större missöden.

Kommentarer
Postat av: Robert

Blir inte avundsjuk alls på att ni har snö och kan åka skidor. Verkligen inte. Inte ett uns avundsjuka här inte, nej och åter nej.



;-)

2009-02-24 @ 19:52:21
URL: http://xrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback