Paj

Idag har jag, lagt en massa pusselbitar. Har ingefär 200-300 bitar kvar men det består mest av grönt och brunt, det värsta kvar alltså.
Jag har klippt Jens så nu är inte lika långhårig längre, det växer som ogräs det där håret. Sett en film, handlat och lagat en kassler-och ostpaj till middag. Hade ingen skinka så det fick bli kassler, funkade faktiskt ganska bra. Men halva pajen är kvar så det blir att äta paj någon dag framöver. En ganska skön slappardag med andra ord..

Nu vill jag ha varmare ute! Jag längtar ut i skidspåret och det känns inte så motiverande när det är -20 grader nästan hela tiden. Får se om det är varmare imorgon ska jag nog försöka mig ut en stund innan jag börjar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback