Promenaden

Klädde på mig ganska så mycket idag, täckbyxor fick följa med, glömde dessvärre halsduken så jag har en lagom genomfrusen haka för tillfället. Nu har det ändå blivit varmare ute, är endast -11 grader nu och solen skiner som om den inte har fått vara framme på länge och skoterspåret var perfekt.
Idag gick vi ringleden, som jag inte har en aning om hur lång den är, och vi var hemma efter ungefär 2 timmar. Frisk luft har vi fått i alla fall. Kom på att jag kunde ha tagit mitt bälte och dubbellinan om jag varit smart men det var jag förståss inte. Så jag fick smådra i kopplet då och då för att jag inte skulle bli av med fingrarna när dom fick lite väl bråttom. Men jag är ändå rätt så nöjd över att de uppförde sig så bra ändå, det blev inget trassel med kopplen i alla fall.
Det som förvånade mig mest var ändå att vi bara träffade på 2 skotrar idag (och det under sista km) och en skidåkare. Fast det är ju såklart fredag och många är väl fortfarande på jobbet..
Boll

Nu ligger Norna och Sacha i varsin soffa och de har båda kurat ihop sig till varsin boll. Förstår dom, skulle också vara trött och kall efter en sån promenad med en odräglig matte som inte blir glad när man drar i kopplet mest hela tiden. Nästa gång blir det selar, linor och bälte som gäller.


Kommentarer
Postat av: Robert

Nu är du bokmärkad :-)

2009-02-14 @ 11:37:01
URL: http://xrob.blogg.se/
Postat av: Hea

låter bra det :)

2009-02-14 @ 19:04:27
URL: http://healainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback