Pussel

Nu har jag äntligen byggt klart pusslet som jag kämpat med ett par dagar nu. Motivet är en massa feér och alver + en massa skog och ruiner. 1500 bitar och riktigt roligt att lägga, så tack syrran för det, det var en julklapp :) Jag hade väldigt tur att det rymdes precis på barbordet, ni ser vart kanten är och hur nära pusslet ligger den.
1500 bitar

Har även fått veta att den 8 mars så ska jag få fylla i min tatuering, håller på att vara dax för det så jag och en kompis åker dit. Man måste ju passa på att samåka om man har möjlighet till det.  Är sugen på att göra en till när jag ändå är där men vi får väl se. Vet inte om Jens är så imponerad av den idén.
Nu så ska jag varva ner lite så att jag är så sova inatt. Sov 1-2 timmar förra natten och har jobbat 10 timmar idag och har turen att börja 06:00 imorgon.. Sen så har jag bara måndag kvar innan min "helg", tis och onsdag. 
Idag kunde jag inte motstå att åka skidor, trots att det blåste halv storm. Det var varmare ute så det är bara att passa på. Men det blev inte så långt eftersom jag var ute på min rast, 4 km. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback