Tv

Jahapp, nu har man införskaffat sig en ny tv också. 42" Plasma som ser otroligt trevlig ut där den står, mycket bra att se film på också.
Köpet hände igår när vi var i Ske-å och skulle vaccinera Norna och besikta Sacha. Vetrinären var helt underbar med hundarna och vi var därifrån på ett kick utan att hundarna jagat upp sig det minsta. Ja, förutom då Norna var inne för vaccination och jag och Sacha var i väntrummet. S gnällde och läntade efter N jättemycket, hann nästan bli upstressad för att hon inte fick följa med N in.
Sen for vi och lämna ett Xbox som förhoppningsvis ska säljas, där fick vi oss var sitt glas cola. På elgiganten var vi också och innan vi kommit oss därifrån så var vi en Tv rikare och en massa pengar fattigare. Fast jag måste säga att det var ett grymt bra pris på den så det är klart värt det.
Nu kommer mamma bli glad eftersom hon nu kommer att vänta sig barnbarn. Tv:n var visst ett krav som Jens hade för att han skulle gå med på att ge henne barnbarn, men vi får väl se hur det blir med det. Man behöver ju inte ha allt för bråttom med det. Än så finns det tid kvar innan jag blir infertil hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback