6 år

Jaha, insåg just att idag har jag och Jens varit förlovade i 6 år. Var totalt bortblåst för bägge idag tills jag kom att tänka på vad det var för datum idag. Var t o m tvungen att ta av mig ringen och dubbelkolla så jag inte hitta på allt :)
Skickade ett litet sms alldeles nyss för han är och jobbar. Fick tillbaka att han mindes det igår men inte idag. Så kan det gå. Inget firande hinner vi med heller eftersom vi ska upp tidigt imorgon för att åka iväg på en tävling.
Vet inte om Jens ska vara med men vi ska dit och titta om inte annat. Sacha och Norna ska också med eftersom jag tror det skulle vara en bra erfarenhet för Sacha. Norna har varit med förr så hon blir inte rädd i alla fall.
Detta är då en draghundstävling för de som inte fattar vad jag pratar om.

Var ute med hundarna igår också. Jag och Nornis åkte tillsammans och Jens med Sacha. För Jens gick det alldeles utmärkt förrutom en gång när Sacha blev rädd för något och Jens åkte ikull eftersom det blev tvärstopp.
Jag föll i ALLA nedförsbackar som fanns och jag tycker så fruktansvärt synd om Norna när det tar tvärstopp för henne. Det är ju inte hennes fel att jag inte kan stå på fötterna :) Men jag känner att jag är lite öm i höften där jag fick de flesta smällarna igår. Men det är nog mycket i musklerna också..
Har bestämt mig för (efter att diskuterat för och nackdelar med Jens) att köpa mig ett par ordentliga Skateskidor med pjäxor och binnig. Fischer tror jag att det blev, inte för att märket spelar nån större roll. Ska få dom om ett par veckor, ska bli roligt att få testa riktiga saker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback