Ännu en lista..

Eftersom jag har helt brist på fantasi till ett blogginlägg så lägger jag till ytterligare en lista som jag snodde hos Annaliten. En av mina favobbloggar :)

Hur svarar du i hemtelefonen? Känner jag igen nr så blir det Hallå. Annars Helene
Hur svarar du i mobiltelefonen? Samma som på hemtelefon
Ringer det mycket till dig? Sådär lite lagom
Ringer du mycket? Nja, det kan jag inte säga att jag gör.
Vem ringde du senast? Syrrans sambo
Hur mycket pengar har du? alldeles för lite
Senast kramat och när? Det var lillasyster och systerdotter för en knapp halvtimme sedan.
Antal timmar sömn inatt? 5 timmar
Sov du ensam? Nepp, Jens sov hos mig
Vem sov du hos senast? Torde vara Jens syster in cornerlake.
Vem sov hos dig senast? 2 grabbar från Umeå i Augusti
Vem vet mest om dig? Lillasyster, absolut.
Vem vet du mest om? Tror det är lillasyster och Jens kanske.
Vad ser du fram emot? Danmarksresan i Juli
Vad vill du ha just nu? Precis just nu vill jag ha en skål med popcorn
Vem hånar du? eeehh, ingen.
Vem längtar du mest efter? Syrran i Uppsala eftersom man träffas så sällan.
Vem vill du helst slippa? den som nu av nån anledning får för sig att reta gallfeber på mig :)
Vem stör du dig på? Beror på vad som händer och hur humöret är för dagen.
Vilken buss åker du oftast? hehe, den som går till staan. Åker max 2 ggr per år :P
Vilken årstid är det nu? Vinter.
Är du kär nu? Absolut.
Är du en bra partner? Kanske inte alltid men jag tror att jag är det för det mesta.
Har någon varit otrogen mot dig? Nej.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Tror det, men man var väl ung och dum.
Har du varit otrogen? Absolut inte!
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jo, jag bor ju med han.
Vad åt du senast? Spagetti, makaroner och köttbullar.
Är du polare med grannarna? Jepp, båda sidor.
Har du varit utomlands? Japp, en gång. Mallorca -97
Var är dina syskon just nu? Uppsala och Norsjö
Vilken tid gick du upp imorse? 06:15
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov.
Vad är det första du gör på morgonen? Snoozar 30 min minst.
Röker du? Nej och jag har precis slutat snusa också :)
Vad ska du göra efter det här? Ska se TopModel 11. Det är makeovertime :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback