Storhandling

For en sväng till Stan idag, jag och Jens, för att handla lite åt oss själva och till hundarna på Björkis. Fick ett presentkort där av H och J och tänkte att det var dax att använda det. Köpte ett dragbälte till mig själv och en dubbellina till hundarna och en halslina/koppellina. (Hehe, vet inte vad det heter men det får duga med det just nu.)
Men innan vi hade tagit oss till Björkis så hade vi varit på TeamSportia och inhandlat ett par nya skidor åt Jens. Det sprack lite i budjeten (dock inte allt för mycket) så mina inhandlingar blev inte så stora. Men han verkade bli riktigt nöjd över dom ,så dåså.
På Rusta blev det lite godis innan vi for till Ica för att handla tillbehör till middagen. Baconpastasås och spagetti, något som Jens tycker riktigt mycket om och jag håller på att va lite halvless på. Men det är gott, lite mastigt bara.
Hälsade på en kompis också innan vi åkte hem igen. Jag fick köra, synd bara att det var så mycket snörök idag. Annars så var det riktigt trevligt att äntligen få sitta bakom ratten igen på en lite längre bilfärd.
Nu så väntar jag på att mamma ska komma och hälsa på. Hon äter för tillfället middag hos lillasyster och skulle komma förbi en sväng innan hon åkte hem till sig.


Kommentarer
Postat av: Jens

Nacklina heter det men du var nära =)

2009-01-20 @ 16:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback