Guitarr Hero world tour

Jag och Jens hittade en försenad julklapp till oss båda när vi skulle se om min wii fit bräda kommit. Icke det men vi hittade i stället GH world tour som vi båda ville ha så vi skog till med det.
Detta var dagen före nyår så ni kan ju gissa vad vi satt och gjorde nyårsafton. Det och TP med musikfrågor som jag fantastiskt nog vann i! Är urusel på frågespel, men musikfrågor kanske inte är dom värsta om man inte frågar J som svarade Tommy Nilsson på alla frågor :)
Hundarna var hemma och stressade upp sig över raketerna som väntat. Sacha var hemsk ett tag och skulle ligga i alla knän hon fick. Norna kröp upp hos mig och låg och småskakade och väntade på att det skulle lysa i fönstren.
Vid halv 2 lungnade dom ner sig någotsånär när det kom fler folk hit. 
Vid 4 kom vi oss äntligen i säng och fick sova drygt 2 timmar innan jag skulle upp och jobba. Det var den segaste dagen på jobbet hittills. 10 timmar senare kom jag hem och åt middag innan Syster + barnen kom på besök. Vet inte om jag var så trevlig och somnade på soffan efter att dom åkt hem.
Lite mera GH innan jag gick och la mig på riktigt i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback