Mera listor.

Ser jag en lista på någons blogg så åker den upp här med.. fjortislista a la Hea.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV::
1, Är du singel?: Nej har inte varit det på flera år.
2, Är du lycklig?: Ja
3, Är du uttråkad?: Kanske lite lätt.
4, Är du ledsen?: Inte just nu, men det händer väl ibland
5, Är du Italienare?: Nope
6, Är du cool?: Jag har faktiskt hört att nän har sagt det till mig :)
7: Är du från Irland?: Nä, inte det heller.
8, Är dina föräldrar fortfarand gifta?: Nej.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1, Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo, det gör jag nog.
2, Har du någon gång blivit sårad?: Vem har inte det?
3, Har du tänk  på samma tjej/kille flera ggr under samma natt?: Ja.
4, Har du varit kär i en kille/tjej utan att berätta det för henne/honom?: Hände nog under halva tiden på högstadiet.
5, Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: jo, det har jag gjort.
6, Har du haft en hemlig beundrare?: Hur ska jag veta det i så fall?
7, Är du kär?: Yes I am.
8, Vill du gifta dig när du blir stor?: Klart att jag vill.

TVÅ ALTERNATIV:
1, Bilddagboken eller lunar? Haha, har faktiskt lunar men är in där så sproadiskt att jag får påminnelser om att jag har ett konto där fortfarande.
2, Hår eller ögon?: Defenitivt ögon.
3, Katter eller hundar?: Först var det hundar, sen blev det katter. Nu är det båda.
4, Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få
5, CocaCola eller Pepsi?: CocaCola såklart
6, Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Jag får nog ta hemmakvällen.
7, Pengar eller lycka?: Lycka.
8, Dag eller natt? Dag
9, MSN eller mobil?: Gillar faktiskt MSN, har aldrig riktigt gillat telefoner..

"HAR DU NÅNSIN.."
1, Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Har aldrig försökt.
2, Brutit ett ben?: Jo, på dagis. Vänsta handleden.
3, Gjort något du ångrar?: Vem har inte det?
4, Hoppat bungee Jump?: Nepp
5, Ljugit för någon du tycker om?: jo, det har jag nog.
6, Ätit en hel tårta?: nej.
7, Gjort bort dig offentligt?: jajjemänsan
8, Velat bli tilsammans med ditt ex igen?: Jo, men bara ett av dom och han är jag tilsammans med nu :)
9, Gråtit när ett husdjur dog?: Varenda gång
10, Velat försvinna?: Jo, tyvärr så har jag ju det..

SENASTE..
1, Telefonsamtalet du gjorde?: Torde nog vara syster för flera dagar sen.
2, Telefonsamtalet du fick?: Det var nog mamma.
3, Personen du var med?: Jens
4, Roligaste grejen som hänt?: Det finns så många.
5, Personen du smsade med?: Mamma tror jag, när hon fyllde år.
6, Du skrev till på myspace?: Myspace what?!
7, Du kommenterade?: IRL var det nog Jens, annars så Cornerlakes blogg.
8, Du tillbringade natten med?: Jens såklart
9, Du kramade?: Norna. SOFFMYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback