Lite att göra... igen :)

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej, jag är nöjd som det är.
Skulle du vilja väga mer?
Skulle inte vara dumt med nåt kg till.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg och ledsen skulle jag nog bli.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nä, inte nu i alla fall.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Inte full, men jag hade tänkt ta mig ett glas vin och se en film.

KAN

Kan du röra på öronen?

Kanske

Kan du slicka dig på näsan?

haha, det fattas mycket.

Kan du kolla i kors med ögonen?

Jo det tror jag

Kan du rövarspråket?
Om jag verkligen anstränger mig men inte "bara sådär".
Kan dina föräldrar lita på dig?

Jo det tycker jag att dom kan.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Lätt, om jag har fastnat i en bok eller ser an massa film.

Kan du vara på fest utan att dricka?

Tror att jag har varit nykter de senaste 4 festerna.

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart. Hemligheter är till för att hållas.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Jo, men inte just nu.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Det kan jag om jag verkligen vill..

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Jo, det har jag nog gjort..
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig
Jo, båda två. Mamma mest.

Har du ett syskon?

Jag har 2 systar

Har du varit full den här månaden?

Nej det var länge sedan

Har du någonsin haft sex med någon?

Vad tror du?

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Förmodligen

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nä inte än.

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

nejje, tokes!

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

nä, inte vad jag minns i alla fall.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nepp.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nepp

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Funderat har jag nog men jag vill inte testa.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Nej det tror jag inte.

Har du haft sex med mer än tre personer?

Nej, varken mer eller mindre.
Har du ljugit på någon fråga än då?

Det tror jag inte att jag inte har men man vet aldrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback