Frisk?!

Jodå, nu är jag så gott som frisk! Äntligen! Har fortfarande 4 dagar kvar av pencilinkuren men ändock! Låter väl lite sisådär när jag pratar men jag kan andas genom näsan utan problem och sover riktigt bra under nätterna nu när man slipper vakna av att man inte kan andas.

Har jobbat i helgen och det gick faktiskt riktigt bra, föutom sista timmen på lördag natt. Förstår inte varför jag plötsligt blev så jäkla trött prick kl 1! Var som om någon slog av powerknappen på mig och jag fick verkligen kämpa för att jag skulle kunna hålla mig vaken fram till kl 2. Men det gick goda och dagens arbetspass gick bra det med. Nu är man ledig måndag och tisdag, vilket firas med att åka och hälsa på hjärtat.

Hundarna har spenderat helgen hos "husse" och kommer att få stanna där tillochmed tisdag kväll. Ser fram emot att få tillbaka dom men jag vet att dom har det bra där dom är nu. Går absolut ingen nöd på dom inte. Dessutom får dom ju vara med deras gamla kompis, katten Riva. Den kanske gosigaste katten som går på denna jord.

Nu ska jag gå och lägga mig och se om jag lyckas sova. Hade en så fantastiskt frustrerande dröm förra natten och var inte alls utvilad när jag vaknade. Min mobil hade fallit 2 våningar och gått sönder i en väldans massa bitar och mammas sambo rinde till den trasiga mobilen (som faktiskt fungerade!) och sa "Visst skulle du sälja din mobil, vilken tur att den är så fin" eller något ditåt. Vilket gjorde att jag blev lite ledsen och vaknade med tårar i ögonen.
Förhoppningsvis så slipper jag liknade drömmar inatt, skulle inte alls va kul att vakna och känna sig lika trött som när man gick och la sig.

Så härmed hälsar jag alla en god natt och dröm fina drömmar istället för knasiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback