helgen..

Började med att jag och mitt besök for till mammas stuga på lördagen med hundarna. Lyckliga Norna och Sacha sprang runt på isen och tiggde pannkaka utan större framgångar. Solen tittade fram och vi satt oss ute på altanen för att njuta lite av solen. Det var då jag fick en fruktansvärd huvudvärk som höll i sig från ca 15 på lördagen till kl 19 på söndagen. Dessutom råkade både jag och mitt besök ut för magsjuka.
När magsjukan äntligen verkade ha lungat ner sig så man tordes äta igen så verkar det som om jag åkt på flunsan istället. Ont i hela kroppen och ligger och svettas och fryser om vartannat + att näsan är tät titt som tätt.
Besöket åkte hem idag och det känns redan tomt, jättetråkigt!

Är sjuk även i morgon så då ska jag dricka mycket vatten och kurera mig så gott som det bara går. Förhoppningsvis kanske jag kan jobba på torsdag i alla fall. Har fått alldeles för mycket sjukdagar nu tycker jag. Sen blev det träning på söndag, isället för måndag, som jag verkligen hoppas att jag orkar gå till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback