hmm..

Fortfarande förkyld, missar denna veckas träningar och även nästa veckas träningar. Vilken är jättetråkigt, men vad gör man när man bara får kvällsturer dom dagar träningen ligger på.
Sa till hon som fixar ut turer att jag har träning just kvällar måndagar och torsdagar så nu skulle hon se om hon kunde skaka fram fler dagturer åt mig just dom dagarna. Hur snällt som helst. Vill inte missa hur mycket som helst, härligt gäng jag är med där nere.

Så ikväll ska jag då jobba, börjar 16.00, vet dock inte vad jag ska göra fram tills dess. Vädret ute var inte alls så trevligt som jag ville att det skulle va. Blir nog en vilodag för mig och hundarna. Dom fick ju va ut på en 2-timmars promenad igår så dom kanske har överseende med det. Blir soffmys istället.

I helgen blir det att hälsa på mor i stugan, blir grillning och allmänt snömys vid brasan. Får se om solen tittar fram också, skulle faktiskt inte ha något emot det.
Längtar tills på fredag då min speciella hjärtevän kommer hit och hälsar på. Skulle gärna ha fredag idag bara för den skullen.

ha det så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback