Bättre sent än aldrig!

Dax för ett nytt inlägg kanske, håller faktiskt på att vara ett tag sen. Förra inlägget handlade om att jag var lite nervös för att jag skulle börja jobba natt, vilket jag nu gjort i snart  3 veckor och det har gått över förväntan. Visst är man trött från 2-4 men icket att man sover! Nåt måtta får det väl ändå va ;)
Har gått riktigt bra, har haft väldigt lugna nätter då jag jobbat, vilket både är bra och dåligt, det blir lite långsamt men samtidigt skönt eftersom man ändå bara är 2 st under natten.
Ska skriva om något annat också, inte bara om mina jobbnätter, kan ju inte va allt för spännande att läsa om..
Hade tänkt lägga in en video på Pyret då hon sitter på tv-bänken och följer med i tv:n. Men eftersom jag är otecknisk och min dator inte vill spela fimen så får det bli en annan gång eller aldrig.
Satt och såg på en film som tydligen var väldigt intressant för henne, tror det var några fåglar som fångade hennes intresse till att börja med. Gick även bakom tv:n och skulle se vart dom tog vägen..
Ganska tråkig video om jag ska va ärlig, men det är inte så ofta katter ser det som är på tv:n. Hon ser även sig själv i spegeln och gosar ganska friskt med den :)
Ska på kräftfest till helgen, vilket jag ser fram emot, längesen man såg "gänget".
Nu blir det nog att slötitta på en film och hoppas på att man får somna till den, är mycket svårare att vända tillbaka dygnet till normal rythm än att vända så att man ska vara vaken på natten. Fast jag kämpar inte så hårt med att bli dagmänniska än eftersom jag ska ut och jobba natt igen om 2 dagar. Så jag kommer att vara denna nattliga varelse i några dagar till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback