Dag 11 - Mitt syskon

Blir då om min syster, den yngre av dom. Skiljer då 2 år mellan oss men det är ofta som folk tror att jag är den yngsta, inte lätt att vara jag alla ggr..
Vi kanske inte alltid har kommit överrens, men vi har ändå varit vänner under hela min uppväxt. Nog har man bråkat så man inte orkat se varandra, men det gick över såklart.
Hände väl oftast vid frukost bordet med mitt hemska morgonhumör som jag hade. Tålde inte ens att man la ner skeden på bordet än mindre att hon satt mittemot och smackade för glatta livet.
Kom väl lite ifrån varandra när jag flyttade hemifrån i gymnasiet men jag tror att distansen gjorde att man kom närmare varandra.
Nu har hon 3 underbara barn med en man som passar henne perfekt. En riktig familj, med hus, hund, barn och combi. Fattas bara det där giftemålet som jag och min andra syster väntar på. Gubben ska bara få tummen ur och ge henne en ring. Kom igen nu! ;)

Kan lika gärna passa på att skriva en rad om min andra syster som man träffar alldeles för sällan, bor ända borta i Uppsala med sin sambo och sina råttor. Verkar trivas ypperligt där. Kommer upp nu i jul men lär tyvärr inte få hinna träffa henne så mycket som jag vill, måste jobba alla juldagar och helgen...

Kommentarer
Postat av: Lina!!!!!!!!

Jag Älskar dig oxå!!!

2010-12-15 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback