Dag 13 - Min man

Serieälskande, lärarstuderande med ett stort och fint hjärta. Spelar war of tanks och går på Ica med sin polare. Har haft turen att få följa med ibland, värsta innestället! ;)
Han är min bästa kritiker, eller sämsta (beroende på hur man ser det), när det gäller mina teckningar. Allt är superbra enligt honom. Objektiv kritik vette rackarn om man får då, men han peppar mig att vilja teckna mer.
Gillar inte julen. Vilket måste va lite jobbigt just nu,då stöket är som värst!
En lång, mörk skönhet är vad han är.

Han satt igår och skulle lära mig lösa en rubik's kub, tålamod har han trots mina dumma frågor. Vet fortfarande inte om jag har förstått riktigt hur man ska göra så jag ska ta mig ett försök alldeles strax. Ska bara blogga färdigt.
Är hemma hos honom nu medans han är på skolan, så går det när man är ledig mitt i veckan och inte han är det. Vi får i alla fall kvällarna tillsammans.
I afton ska vi ner på stan och se nya Harry Potter, är något så sjukt peppad! Velat se den jättelänge! Återigen var det  mannen i mitt liv som föreslog det, fast han inte är så speciellt imponerad av filmerna, gullunge där.
Har blivit en kärlekskrank tonåring igen sedan jag träffa honom.
Men han får fram det bästa ur mig och vill såklart spendera mer tid tillsammans än vad vi får. Men så går det när vi bor på olika orter och han har skolan och jag har jobbet. Men 16 mil går ända ganska fort att köra, bara man vill och har tid.
Men vi tar det som det kommer och det har fungerat väldigt bra hittills, kom på att det ändå har gått 9 månader sen vi träffades och det känns inte alls så länge. Tänk va tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback