Dag 14 - Vad hade jag på mig idag?

Hittade ett par av mina gamla hiphop-brallor som jag drog på mig, vita sockar, långkalsonger (såklart!), Svart linne och en vit tröja. Inget spännande men det är varmt i alla fall.
Något kort på det blir det inte!

Har kört hem från Umeå idag, kom hem för dryga timmen sen, hade till och med sällskap i bilen hela vägen. Var väldigt skönt eftersom jag var lite halvtrött och lite disträ.
Du ska nog se att det löser sig vännen, brukar det alltid göra tillslut!
Katten är glad och gosig, som alltid, nu när jag kom hem. Ska lägga mig på soffan nu ett tag och vila upp mig, förhoppningsvis sova en skvätt innan jag ska ut på nattjobb igen.
Tack älskling för väldigt trevliga dagar hos dig, som vanligt gick dom alldeles för fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback