Dag 15 - Mina drömmar

Mina drömmar är ungefär som alla andras. Hus, barn, en egen drake som husdjur osv osv..

Det är mycket roligare att skriva om mina drömmar som jag har när jag sover.
Dom är alltid orealistiska och överdimensionerade. Men det är så roligt att vakna på morgonen och fråga sig själv.. hur tusan tänkte du nu Hea?
Nu sist var det jag och min syster som var brottsbekämpare, vi slogs genom att dansa. Jag var Beoncé. Vi rockade och slog alla skurkar som kom i vår väg!

Skulle kunna skriva om massvis med drömmar som jag haft, men att föra över det till ord kan inte ens komma i närheten av de bilder som jag har i mitt huvud. Så jag låter det vara och hoppas att jag får fler roliga och konstiga drömmar.

Kommentarer
Postat av: stefan

Håll verklighetsdrömmarna låga.. å låt verkligheten överraska istället..! Men den som sover syndar icket!!! så där säger jag :Ge järnet bruden å "dream on"..

2010-12-13 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback